|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 4 (2019) |
Czemu służy ocenianie na uczelni – o celach i cechach oceniania z perspektywy studentów |
Résumé
|
Bernadeta Niesporek-Szamburska |
|
Vol. 4 (2019) |
Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna |
Résumé
|
Iwona Morawska |
|
Vol. 4 (2019) |
O kształtowaniu umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej |
Résumé
|
Barbara Myrdzik |
|
Vol. 4 (2019) |
Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnych |
Résumé
|
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz |
|
Vol. 4 (2019) |
Instrumente für die Reflexion. Zur Funktion und Erstellung von Reflexionsinstrumenten im universitären Kontext |
Résumé
|
Ilona Feld-Knapp, Alessa Weimann |
|
Vol. 4 (2019) |
Формирование самооценки студентов как условие профессионального становления логопеда |
Résumé
|
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna |
|
Vol. 4 (2019) |
Ocenianie umiejętności pisania dłuższych wypowiedzi |
Résumé
|
Aleksandra Araszkiewicz |
|
Vol. 3 (2018) |
Stories Behind Words of Emotions: Ways to Assess the 1076 Kyivan Literary Monument in Contemporary Ukrainian and English Translations |
Résumé
PDF (English)
|
Taras Shmiher |
|
1 - 8 de 8 éléments |
|