|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 9 (2024) |
Aplikacja TikTok jako pomoc dydaktyczna na przedmiotach zawodowych w technikum – z perspektywy praktyka |
Résumé
|
Magdalena Owczarczyk |
|
Vol. 8 (2023) |
Dydaktyka humanistyczna – między solidarnością a sprzeciwem |
Résumé
|
Maria Kwiatkowska-Ratajczak |
|
Vol. 9 (2024) |
Wybrane zagadnienia z polskiej ortografii w e-podręczniku (w zakresie szkoły ponadpodstawowej) |
Résumé
|
Danuta Krzyżyk |
|
Vol. 9 (2024) |
Człowieczeństwo w oczach androidów. Kilka refleksji o książce Kazuo Ishiguro „Klara i słońce” |
Résumé
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Vol. 8 (2023) |
O dydaktyce i pożytkach płynących z pewnej niebezpiecznej sprawności |
Résumé
|
Maria Kwiatkowska-Ratajczak |
|
Vol. 8 (2023) |
Wiedza o umyśle w dydaktyce polonistycznej. O potrzebie nowej integracji |
Résumé
|
Aneta Grodecka |
|
Vol. 6 (2021) |
Literatura jako nauka pomocnicza w nauczaniu geografii |
Résumé
|
Ireneusz Gielata |
|
Vol. 5 (2020) |
„W nieoczekiwanych chwilach empatii” – dydaktyka uważności wobec poezji Elizabeth Bishop |
Résumé
|
Agata Patalas |
|
Vol. 5 (2020) |
Multimedialny moduł tematyczny (MMT), czyli o głośnym czytaniu jako aksjologicznej edukacji na lekcjach polskiego w szkole średniej |
Résumé
|
Elżbieta Kotarba |
|
Vol. 5 (2020) |
Nurt antropocentryczno-kulturowy w dydaktyce literatury a współczesne antropologie |
Résumé
|
Ewa Ogłoza |
|
Vol. 5 (2020) |
Myślenie w systemie poznawczym i w świecie wartości. O powinnościach dydaktyki w dobie neuronauki |
Résumé
|
Aneta Grodecka |
|
Vol. 4 (2019) |
O lekturze intuicyjnej w dobie neuronauki |
Résumé
|
Aneta Grodecka |
|
1 - 12 de 12 éléments |
|