Biblioteka idealna okiem studenta. Analiza badania ankietowego w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Streszczenie w języku polskim
Jednym z głównych zadań biblioteki akademickiej jest nieustanne wspieranie jej użytkowników w procesie naukowo-dydaktycznym. w artykule przedstawiono zmieniające się potrzeby i oczekiwania użytkowników Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, a także ofertę szkoleniową skierowaną do studentów tejże uczelni. Analizie poddano wyniki badania ankietowego określającego poziom satysfakcji użytkowników, przeprowadzonego w semestrze letnim w roku akademickim 2021/2022.
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Bubel D., Klienci bibliotek, [w:] Zarządzanie biblioteką Nauka–Dydaktyka–Praktyka, Warszawa 2021, s. 483–520.
Cupa M., Badania ankietowe w mierzeniu jakości i planowaniu pracy biblioteki naukowej, [w:] Znaczenie i badania jakości w bibliotekach. V Konferencja Biblioteki Politechniki Łódzkiej, Łódź/Rogów, 13–15 czerwca 2012 r. materiały konferencyjne, Łódź 2012, s. 245–251.
Głowacka E., Badania społecznego i ekonomicznego oddziaływania bibliotek akademickich. Obszary, projekty, metody, [w:] Zarządzanie jakością w bibliotece, Warszawa 2017, s. 23–35.
Rozporządzenie ministra szkolnictwa wyższego z dnia 18 marca 1961, Dziennik Urzędowy Ministerstwa Szkolnictwa Wyższego 1961, nr 3, poz. 9.
Strzelczyk E., Jakość postrzegana jako satysfakcja użytkowników. Zagadnienia metodologiczne, [w:] Zarządzanie jakością w bibliotece, warszawa 2017, s. 141–158.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/fb.2022.64.97-111
Data publikacji: 2023-11-13 07:58:57
Data złożenia artykułu: 2023-01-25 12:05:25
Statystyki
Wskaźniki
Odwołania zewnętrzne
- Brak odwołań zewnętrznych
Prawa autorskie (c) 2023 Justyna Agnieszka Wojdyła, Marzena Kopińska, Magdalena Maria Piech
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.