Między sferą rynkową a przestrzeniami kultury: miasta kreatywne
Streszczenie w języku polskim
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Anholt S., Competitive Identity. The New Brand Management for Nations Cities and Regions, Palgrave Macmillan 2007.
Atkinson D., Heritage [w:] Cultural Geography, ed. D. Atkinson [et al.], London − New York 2005.
Bilton Ch., Polityka kreatywności [w:] Od przemysłów kultury do kreatywnej gospodarki, red. A. Gwóźdź, Warszawa 2010.
Craik J., Re-Visioning Arts and Cultural Policy, ANU E Press 2007.
Ferguson B.W., Greenberg E., Nairne S., Mapping International Exhibitions [w:] The Manifesta Decade: Debates on Contemporary Art Exhibitions and Biennials in Post-Wall Europe, ed. B. Vanderlinden, E. Filipovic, MIT Press 2005.
Florida R., Narodziny klasy kreatywnej, Warszawa 2010.
Nawratek K., Dziury w całym. Wstęp do miejskich rewolucji, Wydawnictwo Krytyki Politycznej, Warszawa 2012.
Thompson D., The $12Million Stuffed Shark. The Curious Economics of Contemporary Art, Palgrave 2008.
Wu Ch., Privitising Culture: Corporate Art Collection Since the 1980s, London: Verso 2002.
www.mercer.com/qualityoflivingpr#city-rankings (dostęp: 04.06.2013).
DOI: http://dx.doi.org/10.2478/sectio-2013-0010
Data publikacji: 2015-05-23 21:00:41
Data złożenia artykułu: 2015-05-13 11:50:00
Statystyki
Wskaźniki
Odwołania zewnętrzne
- Brak odwołań zewnętrznych
Prawa autorskie (c) 2015 Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio I – Philosophia-Sociologia
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.