Date of publication: 2022-04-19 10:31:31
Date of submission: 2021-10-19 10:57:47
Statistics
Indicators
Copyright (c) 2022 Małgorzata Marta Zalewska-Bujak
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Małgorzata Marta Zalewska-Bujak
ORCID iD https://orcid.org/0000-0002-3313-3438
Uniwersytet Śląski w Katowicach, Instytut Pedagogiki
Poland
dr hab. Małgorzata Zalewska-Bujak - profesor Uniwersyteu Śląskiego w Katowicach. Od 2019 członek Rady Naukowej Instytutu Pedagogiki Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Zainteresowania badawcze - pedeutologia (udział nauczycieli w przemianach edukacyjnych, specyfika zjawiska komunikacji między uczniem i nauczycielem, społeczne i kulturowe uwarunkowania zawodowego funkcjonowania nauczycieli, praktyka wychowawcza i edukacyjna nauczycieli uczniów klas młodszych). Ważniejsze projekty badawcze i osiągnięcia: realizacja własnego projektu badawczego i opublikowanie w 2017 roku jego wyników w książce zatytułowanej: Nauczyciel w polu szkolnym – w świetle teorii Pierre̕a Bourdieu i nauczycielskich narracji przez Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach; otrzymanie w 2019r. Nagrody Indywidualnej Rektora Uniwersytetu Śląskiego II Stopnia za działalność naukowo-badawczą; udział w projekcie pt. Zawód nauczyciel - opracowanie i wdrożenie programów kształcenia nauczycieli na Wydziale Etnologii i Nauk o Edukacji UŚ (sygnatura POWR.03.01.00-00-KN33/18); współautorstwo 2 tomów seryjnie ukazującej się publikacji pt. "Edukacja małego dziecka" (Tom 2 pt.: "Wychowanie i kształcenie w praktyce" i Tom 5 pt.: "Nauczyciel wychowawca w przedszkolu i szkole").
|
The PDF file you selected should load here if your Web browser has a PDF reader plug-in installed (for example, a recent version of Adobe Acrobat Reader).
If you would like more information about how to print, save, and work with PDFs, Highwire Press provides a helpful Frequently Asked Questions about PDFs.
Alternatively, you can download the PDF file directly to your computer, from where it can be opened using a PDF reader. To download the PDF, click the Download link above.