The teachers’ competence in the memories of pedagogy students
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Język Polski)References
Czerepaniak-Walczak M. (1994). Między dostosowaniem a zmianą. Elementy emancypacyjnej teorii edukacji. T. (CCXLII) 168. Uniwersytet Szczeciński, Rozprawy i Studia, Szczecin.
Druczak K. (2005). Zdarzenia krytyczne jako obszar analizy biografii edukacyjnej człowieka. W: L. Koczanowicz, R. Nahorny, R. Włodarczyk (red.). Narracje – (Auto)biografia – Etyka. Wydawnictwo Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji we Wrocławiu, Wrocław.
Hammersley M., Atkinson P. (2000). Metody badań terenowych. Wyd. Zysk i S-ka, Warszawa.
Kozielecki J. (1997). Koncepcje psychologiczne człowieka. Wyd. „Żak”, Warszawa.
Kubinowski D. (2010). Jakościowe badania pedagogiczne. Filozofia–Metodyka–Ewaluacja. Wyd. UMCS, Lublin.
Kyriacou Ch. (1997). Effective Teaching in Schools. Theory and Practice. Stanley Thornes (Publishers) Ltd, Cheltenham.
Lewicka M., Wojciszke B. (2000). Wiedza jednostki i sądy o świecie społecznym. W: J. Strelau (red.). Psychologia. T. 3: Jednostka w społeczeństwie i elementy psychologii stosowanej. GWP, Gdańsk.
Łobocki M. (2009). Metody i techniki badań pedagogicznych. Impuls, Kraków.
Maszke A. W. (2008). Metody i techniki badań pedagogicznych. Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów.
Meighan R. (1993). Socjologia edukacji. Wyd. UMK, Toruń.
Pervin L. A. (2002). Psychologia osobowości. GWP, Gdańsk.
Strykowski W. (2005). Kompetencje współczesnego nauczyciela. W: Neodidagmata 27/28. Wyd. Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Poznań.
Strykowski W., Strykowska J., Pielachowski J. (2003). Kompetencje nauczyciela szkoły współczesnej. Wyd. eMPi2, Poznań.
Śliwerski B. (2001). Program wychowawczy szkoły. WSiP S. A., Warszawa.
Tennyson R. D. (1991). Poznawczy paradygmat uczenia się przystosowany do technologii kształcenia. „Kwartalnik Pedagogiczny” 2.
Teusz G. (2005). Narracja jako teleologiczny model konstruowania jednostkowego obrazu świata. W: L. Koczanowicz, R. Nahorny, R. Włodarczyk (red.). Narracje – (Auto)biografia – Etyka. Wydawnictwo Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji we Wrocławiu, Wrocław.
Tomaszewski T. (1982). O funkcjach i cechach wiadomości. W: S. Frycie, T. Wróbel (red.). Problemy konstruowania programów szkolnych. WSiP, Warszawa.
Urbaniak-Zając D. (2005). Pedagogiczna perspektywa w badaniach narracyjno-biograficznych. W: L. Kochanowicz, R. Nahorny, R. Włodarczyk (red.). Narracje – (Auto)biografia – Etyka. Wydawnictwo Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji we Wrocławiu, Wrocław.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2015.34.2.139
Date of publication: 2015-09-25 09:11:54
Date of submission: 2015-09-03 10:29:32
Statistics
Indicators
Copyright (c) 2015 Krystyna Kusiak, Ewa Sosnowska-Bielicz
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.