Nauczanie religii w szkole w sytuacji wielowyznaniowości społeczeństwa białoruskiego
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDF (Belarusian)Bibliografia
Babosow, J. (2013). Sociodinamika religioznosti w sowriemiennom bełorusskom obszczestwie. Sociołogija, 3, s. 62–68.
Borieckaja, W. (2008). Model cerkowno-gosudarstwiennych otnoszenij w sowriemiennom socialnom uczenii prawoslawija i katolicyzma. Izwiestija Gomielskogo Gosudarstwiennogo Uniwiersitieta, 3, s. 83–90.
Cerkow’ i rieligija. (2015). Pobrano z: http://president.gov.by/ru/society_ru. (dostęp: 30.05.2015).
Groblicki, J., Florkowski, E., Wojtyła, K. (red.). (1992). Sobór Watykański II. Konstytucje. Dekrety. Deklaracje. Poznań: Pallottinum.
Osnowy socialnoj koncepcii Russkoj Prawosławnoj Cerkwi: priniata na Jubilejnom Archiriejnom soborie RPC 3–16 awgusta 2000 g. (2000). Moskwa: Moskowskij Patriarchat.
Szkurowa, J., Karasiewa, S. (2011). Religija w obrazowanii: k woprosu o wwiedienii w szkolnuju programu kursa o religii (religijach). Socjołogija, 3, s. 108–115.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/sb.2016.10.91
Data publikacji: 2016-12-22 13:50:38
Data złożenia artykułu: 2015-07-01 12:25:46
Statystyki
Wskaźniki
Odwołania zewnętrzne
- Brak odwołań zewnętrznych
Prawa autorskie (c) 2016
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.