Pop-pamięć. Edukacja o Holocauście a gry komputerowe – od puzzli po serious games
Streszczenie w języku polskim
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Arendt H., Eichmann w Jerozolimie. Rzecz o banalności zła, przeł. A. Szostkiewicz,
Kraków 2010.
Baggini J., Żuk w pudełku oraz 99 innych eksperymentów myślowych, przeł. D. Cieśla-
Szymańska, Warszawa 2012.
Bauman Z., Nowoczesność i Zagłada, przeł. T. Kunz, Kraków 2009.
Bouyer L., Eucharist. Theology and Spirituality of the Eucharistic Prayer, Paris 1968.
Filiciak M., Wybrane fakty z historii gier komputerowych, [w:] Światy z pikseli. Antologia
studiów nad grami komputerowymi, red. M. Filiciak, Warszawa 2010.
Frasca G., Ephemeral Game. Is it Barbaric to Design Videogames after Auschwitz?, [w:]
Cybertext Yearbook, eds. M. Eskelinen, R. Koskimaa, Jyväskylä 2000.
Kirkpatrick G., Cynizm gracza komputerowego, przeł. M. Szota, [w:] Światy z pikseli.
Antologia studiów nad grami komputerowymi, red. M. Filiciak, Warszawa 2010.
Mańkowski P., Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo, Warszawa 2010.
Ritterfeld U., Cody M., Vorderer P., Serious Games. Mechanisms and Effects, New York
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/ah.2014.5.127
Data publikacji: 2015-05-20 16:58:53
Data złożenia artykułu: 2015-04-21 15:59:18
Statystyki
Wskaźniki
Odwołania zewnętrzne
- Brak odwołań zewnętrznych
Prawa autorskie (c) 2015 Acta Humana
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.