Strategic aspects of brand management
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Język Polski)References
Brand Foundations dla marki Lublin. Warsztat, niepublikowanie materiały, Corporate Profiles Consulting, Warszawa 2007.
http://apple2history.org/history/ah02/ (dostęp: 16.06.2014).
https://www.apple.com/support/macpro/ (dostęp: 16.06.2014).
http://www.umcs.pl/pl/organizacja-roku-akademickiego-2013-2014,2469.htm (dostęp: 27.06.2014).
Kall J., Jak zbudować silną markę od podstaw, One Press – Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
Kall J., Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001.
Pozycjonowanie, niepublikowanie materiały szkoleniowe, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Corporate Profiles Consulting, Warszawa (bez daty wydania).
Smoleń-Wawrzusiszyn M., Kod językowy marki terytorialnej, praca niepublikowana, Kancelaria Doradcza „Synergia”, Lublin 2012.
Wheeler A., Kreowanie marki. Przewodnik dla menedżerów marki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010.
Zasady komunikacji marki Polska, Załącznik do Uchwały Nr 21 Rady Promocji Polski z dnia 25 października 2013 roku w sprawie przyjęcia „Zasad komunikacji marki Polska”, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Warszawa 2013, http://www.msz.gov.pl/resource/f188d84a-2c10-4ebb-8055-d88eb669c70a:JCR (dostęp: 22.06.2014).
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2015.49.1.63
Date of publication: 2015-08-07 12:11:28
Date of submission: 2015-08-06 11:49:04
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2015 Robert Lembrych-Furtak
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.