Virtualization of Consumption and Its Impact on Development of Prosumption Attitudes among Young Consumers
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Język Polski)References
Aniszewska G., Zmiany pokoleniowe a decyzje konsumenckie, „Marketing i Rynek”, 2015, nr 1.
Dejnaka A., Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych, CeDeWu, Warszawa 2013.
Krzepicka A., Współczesny konsument – konsument digitalny, Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2016, nr 255.
Mazurek G., Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości, Wyd. Poltext, 2012.
Mazurek-Łopacińska K., Sobocińska M., Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia, [w:] Marketing Przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem. Red. Nauk. G. Rosa, A. Smalec, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 866, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 39, Szczecin 2015.
Mróz B., Konsument w globalnej gospodarce. Trzy perspektywy, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2013.
Prahalad C.K., Ramaswamy V, The future of competition. Co-Creating Unique Value with Costumers, Harvard Business School Press, Boston MA 2004.
Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”, http://magazynhandel.pl/tag/raport-e-commerce-w-polsce-2016-gemius-dla-e-commerce-polska/
Raport Strategiczny. Internet 2015/2016, http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-strategiczny-internet-2015-2016/
Tarczydło B., Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań, „Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy” 2016, nr 45.
Tkaczyk J., Digital Consumer: Trends and Challenges [w:] The Impact of the Digital World on Management and Marketing, red. G. Mazurek, J. Tkaczyk, Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa 2016.
Tkaczyk J., Zachowania konsumenckie w środowisku wirtualnym (on-line), [w:] S. Pilarski, M. Awdziej, M. Czaplicka, J. Tkaczyk, K. Zięba, Klient i Marketing, UWM, Olsztyn 2010.
Vargo S.L, Lusch R.F., Evollving to a New Dominant Logic For Marketing, “Journal of Marketing”, 2004, No. 68.
Zajadacz A., Pokolenie X, Y, Z a fenomen turystyki, [w:] Międzypokoleniowe aspekty turystyki, Red. Nauk. J. Śledzińska, B. Włodarczyk, Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze, Warszawa 2014.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2017.51.2.143
Date of publication: 2017-08-16 10:52:19
Date of submission: 2017-02-28 22:56:48
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2017 Wiesława Kuźniar, Tomasz Surmacz, Wiesław Szopiński
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.