Determinants of Consumption and Consumer Behaviours in Poland in the Context of Globalization
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Burgiel A., Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów. Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2014.
Bywalec C., Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010.
Dąbrowska A. i in., Kompetencje konsumentów – innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja, PWE, Warszawa 2015.
Kłosiewicz-Górecka U., Handel detaliczny – zasoby, formaty i tendencje rozwoju, w: Handel wewnętrzny w Polsce 2010-2015,Instytut Badań Rynku , Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa 2015.
Mały Rocznik Statystyczny Polski 2016, GUS, Warszawa.
Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
Mróz B., Konsument w globalnej gospodarce. Trzy perspektywy, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013.
Roczniki Statystyczne RP za lata 2008-2016, GUS, Warszawa.
Samli A.C., International Consumer Behavior in the 21st Century: Impact on Marketing Strategy Development, Springer Science & Business Media 2012.
Stiglitz J.E., Globalizacja, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
Świetlik K., Konsumpcja żywności w Polsce w minionej dekadzie. Uwarunkowania i tendencje, Handel Wewnętrzny 2015 nr 5.
Yip G., Strategia globalna, PWE, Warszawa 2004.
Zalega T., Konsumpcja. Determinanty, teorie, modele, PWE, Warszawa 2012.
Zorska A., Ku globalizacji? Przemiany w korporacjach transnarodowych i gospodarce światowej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2017.51.2.219
Date of publication: 2017-08-16 10:52:28
Date of submission: 2017-03-09 17:14:18
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2017 Genowefa Sobczyk
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.