Changes in the Young Consumer’s Purchasing Process
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Dimensional Research, Customer service and business results: a survey of customer service from mid-size companies, 2013, p. 1-11, online: https://d16cvnquvjw7pr.cloudfront.net/resources/whitepapers/Zendesk_WP_Customer_Service_and_Business_Results.pdf [dostęp: 21.02.2017]
Garbarski L., Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 2001, p. 61-63
Gołąb-Andrzejak E., Konsumenci pokolenia Y – nowe wyzwanie dla komunikacji marketingowej, „Handel Wewnętrzny”, 2016; nr 2(361), p. 140-151
Grzybowska-Brzezińska M. , Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług”, 2010, nr 54, p. 195-204
Kicińska J., Psychologiczno-społeczne determinanty zachowań młodych nabywców na rynku dóbr konsumpcyjnych, „Journal of Agribusiness and Rural Development”, 2009, nr 4(14), p. 85-94
Kieżel E., Rynkowe zachowania konsumentów, Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 1999, p. 62
Mącik R., Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2013, p. 173
Salesforce, 2016 Connected Consumer Goods Report, 2016, p. 1-15, online:
https://www.salesforce.com/assets/pdf/industries/connected-consumer-goods.pdf [dostęp:12.02.2017]
van den Berch J., Behrer M., Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y, Samo Sedno 2011, p. 27
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2017.51.2.203
Date of publication: 2017-08-16 10:52:26
Date of submission: 2017-03-15 08:51:05
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2017 Monika Ratajczyk
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.