Analysis of selected aspects of planning strategic and operational image activities in the context of Polish companies
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Język Polski)References
Domański J., Zarządzanie strategiczne organizacjami non profit w Polsce, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2010.
Janusz K., Janisz W., Kozioł K., Szopik K., Zarządzanie strategiczne. Koncepcje, metody, strategie, Difin, Warszawa 2008.
Mruk H. (red.), Strategie marketingowe, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2002.
Olędzki J., Tworzydło D. (red.), Leksykon public relations, Wydawnictwo Newsline, Rzeszów 2009.
Rozwadowska B., Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2002–2006.
Seitel F.P., Public relations w praktyce, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2003.
Szymańska A., Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Oficyna Wydawnicza Unimex, Wrocław 2004.
Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wydawnictwo Placet, Warszawa 2005.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2014.48.1.183
Date of publication: 2015-04-27 14:05:01
Date of submission: 2015-04-14 21:03:09
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2015 Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia