|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz |
Umiejscowienie poczucia kontroli nad otoczeniem i reakcje emocjonalne jako determinanty strategii radzenia sobie w sytuacji konfliktu społecznego preferowane przez młodzież |
Streszczenie w języku polskim
|
Danuta Borecka-Biernat |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Transfer emocji w translacji audiowizualnej na przykładzie polskich tłumaczeń napisowych wybranych filmów anglojęzycznych i francuskojęzycznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Stawecka-Kotuła |
|
Vol 34, No 3 (2021): Problemy edukacyjne, wychowawcze i rozwojowe w kontekście współczesnych przemian społecznych, red. Anna Tychmanowicz |
Wdzięczność a poczucie długu w sytuacji otrzymania pomocy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Wolanin, Jan Rybak |
|
Vol 34, No 2 (2021): Człowiek wobec wyzwań rozwojowych, edukacyjnych i cywilizacyjnych oraz sytuacji trudnych, red. Anna Tychmanowicz |
Uczucia i emocje w pedagogice i psychologii Stefana Szumana |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ryszard Polak |
|
Vol 33, No 3 (2020): Language of Emotions II, red. Barbara Gawda |
Emocje a powidok wywołany sylwetkami kobiety i mężczyzny |
Streszczenie w języku polskim
|
Mirosław Harciarek |
|
Vol 33, No 3 (2020): Language of Emotions II, red. Barbara Gawda |
Podejście leksykalne w taksonomii emocji |
Streszczenie w języku polskim
|
Krystian Macheta, Oleg Gorbaniuk |
|
Vol 33, No 3 (2020): Language of Emotions II, red. Barbara Gawda |
Narracje na temat zadowolenia dwóch pokoleń digital natives |
Streszczenie w języku polskim
|
Kalina Kosacka |
|
Vol 33, No 3 (2020): Language of Emotions II, red. Barbara Gawda |
Emocje i uczucia w podręcznikach psychologii wydanych w Polsce do 1914 roku. Opis, klasyfikacje, interpretacje |
Streszczenie w języku polskim
|
Cezary W. Domański |
|
Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Afekt i dobrostan polskich i japońskich seniorów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wojciech Maliszewski, Aleksandra Błachnio, Paulina Ciabach |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Czy łatwiej jest rozpoznać emocję na podstawie swoistej ekspresji mimicznej czy prozodii? |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Waryszak |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Językowe wykładniki pojęcia „radość” w wypowiedziach dzieci w normie intelektualnej i dzieci z zespołem Downa |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Jęczeń |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Podstawowa jednostka przetwarzania informacji integrująca poznanie, emocje i język |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mirosław Harciarek |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Konceptualizacja WSTYDU i DUMY utrwalona w polszczyźnie ogólnej i specjalistycznej (w języku psychologów) – na tle porównawczym języka angielskiego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Mikołajczuk |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Różnice międzypłciowe w zazdrości – perspektywa psychologii osobowości a perspektywa psychologii ewolucyjnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Paulina Banaszkiewicz |
|
Vol 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska |
Cechy zaburzeń osobowości a kontrola emocji negatywnych i regulacja nastroju |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Gawda |
|
1 - 15 z 15 elementów |
|