|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz |
Przemoc rówieśnicza w szkole w percepcji nauczycieli, rodziców i uczniów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Sitarczyk, Arkadiusz Dudziak |
|
Vol 36, No 4 (2023): Wyzwania w rozwoju osobowym, społecznym i zawodowym człowieka, red. Anna Tychmanowicz |
Szkolna edukacja zdrowotna wobec wyzwań XXI w. |
Streszczenie w języku polskim
|
Alina Dworak |
|
Vol 36, No 4 (2023): Wyzwania w rozwoju osobowym, społecznym i zawodowym człowieka, red. Anna Tychmanowicz |
Kompetencje społeczne nauczycieli szkół średnich a ich samoocena |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Nowosad |
|
Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz |
Słowo w rękach nauczyciela (słowo jako narzędzie dydaktyczne) |
Streszczenie w języku polskim
|
Zdeňka Braumová |
|
Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Muzeum w polskiej szkole na Łotwie – miejsce pamięci, spotkań i narzędzie w edukacji. Studium przypadku |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Sylwia Antonowicz |
|
Vol 29, No 2 (2016) |
Problemy wychowania dzieci w pedagogicznej koncepcji Sofii Rusovej |
Streszczenie w języku polskim
|
Marija Czepil |
|
Vol 29, No 2 (2016) |
Autorska szkoła ukraińskiego akademika Aleksandra Zacharenki |
Streszczenie w języku polskim
|
Nataliia Pobirchenko |
|
Vol 29, No 3 (2016) |
Budowanie odporności psychicznej uczniów szkół muzycznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Anna Wojtanowska-Janusz |
|
Vol 29, No 4 (2016) |
Aspiracje zawodowe młodzieży |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Jerzy Kunikowski, Anna Kamińska, Małgorzata Gawryluk |
|
Vol 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska |
Uwarunkowania skuteczności procesu wychowania w środowisku szkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Danuta Wosik-Kawala |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Miłość w perspektywie dzieci ze szkół pracujących w oparciu o pedagogikę M. Montessori i system tradycyjny |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Karolina Zoszak-Łoskot |
|
Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie lokalnej polityki oświatowej gmin |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Eugenia Karcz-Taranowicz |
|
Vol 29, No 2 (2016) |
Naukowe szkoły Połtawskiego Narodowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. V.G. Korolenki |
Streszczenie w języku polskim
|
Olena Hnizdilova |
|
Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad |
Zaangażowanie nauczycieli w rolę zawodową a ich oczekiwania gratyfikacji finansowej za wykonywaną pracę |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Sławomir Sobczak, Tamara Zacharuk |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Zryw nauczycielski (2019) formą zmagań o godność i prestiż krzewicieli polskiej edukacji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Fabian Andruszkiewicz |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Nauczyciele jako kluczowi specjaliści w ochronie dzieci i młodzieży przed współczesnymi zagrożeniami |
Streszczenie w języku polskim
|
Agata Rzymełka-Frąckiewicz |
|
Vol 35, No 4 (2022): Człowiek w obliczu zmiany – wybrane konteksty i interpretacje, red. Anna Tychmanowicz |
Wokół estetyki muzyki popularnej – Theodore Gracyk vs Theodor Adorno |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marcin Michalak |
|
Vol 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera |
Szkoła miejscem (nie)bezpiecznym – perspektywa ucznia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Danuta Wosik-Kawala |
|
1 - 18 z 18 elementów |
|