Anna Perkowska-Klejman ORCID iD Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Instytut Pedagogiki. Zakład Pedagogiki Społecznej Poland
Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Prowadzi badania naukowe z zakresu refleksyjności, dostrzegając w tej kategorii największy potencjał edukacyjny człowieka. Jej prace utrzymane są w nurcie ponowoczesnego myślenia o edukacji.
Anna Górka-Strzałkowska ORCID iD Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Instytut Pedagogiki. Zakład Pedagogiki Społecznej Poland
Dr nauk społecznych, mgr pedagogiki specjalnej, specjalność resocjalizacja, socjoterapia. Od 2006 roku nieprzerwanie pracuje jako pedagog szkolny w szkole podstawowej. Od marca 2021 członek zespołu redagującego „Czwarte Piętro” w Instytucie Pedagogiki. W ramach współpracy z innymi ośrodkami akademickimi uczestniczy w sieci badawczej „Rodzice w edukacji” ERNAPE-PL (European Research Network About Parents in Education). Jako nauczyciel akademicki korzysta ze swoich doświadczeń nauczycielskich (nauczyciel dyplomowany) i doświadczeń pedagoga szkolnego.