Table of Contents
Title-Page and Table of Contents
|
1-6
|
Artykuły
Choking Effect, Learning School Performance. What Role do Emotional and Motivational Processes Play?
Carmela Mento, Maria Catena Silvestri, Dominique Zanghi, Floriana Bitto, Abed Hadipour Lakmehsari, Francesco Pira
|
7-25
|
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Urszula Dernowska, Aigerim Kosherbayeva
|
27-48
|
Kinga Konieczny-Pizoń
|
49-64
|
Kinga Kuszak
|
65-77
|
Natalia Stek-Łopatka
|
79-99
|
Grażyna Maria Krasowicz-Kupis, Mateusz Jan Dudka
|
101-121
|
Piotr Ignacy Majewicz
|
123-139
|
Agnieszka Gabryś
|
141-160
|
Beata Antoszewska, Aleksandra Tobota-Różańska
|
161-175
|
Gabriela Zuzanna Dobińska, Katarzyna Anna Miśkiewicz
|
177-194
|
Marcin Emil Cabak
|
195-211
|
Grażyna Penkowska, Małgorzata Karczmarzyk
|
213-227
|