Spis treści
Strona tytułowa i spis treści
|
1-7
|
Studia i Rozprawy
Tatiana Búgelová, Elena Pavluvčíková, Lena Čupková
|
11-19
|
Katarzyna Sadowska
|
21-35
|
Marzena Adamowicz
|
37-46
|
Klaudia Wos, Ditta Baczała
|
47-57
|
Beata Oelszlaeger-Kosturek
|
59-71
|
Joanna Maria Garbula
|
73-84
|
Prace badawcze
Emilia Krzyżanowska
|
87-105
|
Magdalena Bartoszewicz
|
107-117
|
Ana Paula Antunes Alves
|
119-133
|
Doświaczenia i Propozycje
Jacek Szmalec
|
137-152
|
Maria Gabriella Pediconi
|
153-169
|
Marta Kędzia
|
171-176
|
Ewa Rzechowska
|
177-186
|
Recenzje i sprawozdania
John P. Louis, Karen McDonald Louis, Potrzeby emocjonalne dziecka. Praktyczny poradnik dla rodziców i specjalistów, GWP, Sopot 2019, ss. 336
Katarzyna Kowalik-Paluch
|
189-192
|
Marzenna Magda-Adamowicz, Ewa Kowalska (red.), Dziecko i dzieciństwo w badaniach pedagogicznych, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 364
Katarzyna Sadowska
|
193-202
|
Ryszard M. Łukaszewicz, Krystyna Leksicka, Aneks do skryptu dydaktycznego struktury modelu i rozwiązań praktycznych eksperymentalnego i innowacyjnego projektu Wrocławska Szkoła Przyszłości, Fundacja Wolne Inicjatywy Edukacyjne, Wrocław 2020, ss. 112
Joanna Maria Garbula
|
203-207
|