|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 8 (2023) |
Wojna kulturowa i nauka rozmowy. Polonista walczący, polonista budujący |
Résumé
|
Krzysztof Biedrzycki |
|
Vol. 9 (2024) |
Przeciw zgodzie na Nieobecność, czyli o władzy literatury |
Résumé
|
Grażyna B. Tomaszewska |
|
Vol. 8 (2023) |
„Swój” i „obcy”, Polak i nie-Polak w wybranych tekstach obowiązkowych i uzupełniających podstawy programowej dla szkoły podstawowej (klasy VII–VIII) |
Résumé
|
Paweł Sporek |
|
Vol. 8 (2023) |
Wiedza o umyśle w dydaktyce polonistycznej. O potrzebie nowej integracji |
Résumé
|
Aneta Grodecka |
|
Vol. 8 (2023) |
Przestrzenie obojętności. Literatura i edukacja przeciw pogardzie |
Résumé
|
Anna Janus-Sitarz |
|
Vol. 8 (2023) |
Ćwiczenia praktyczne w szkole średniej w czasie pandemii oczami studentów polonistyki |
Résumé
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Vol. 8 (2023) |
Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) |
Résumé
|
Aleksandra Nowak |
|
Vol. 7 (2022) |
Propozycje ponowoczesnych interpretacji – metodyczny dwugłos o praktykowaniu lektury i praktykach czytania |
Résumé
|
Dorota Karkut |
|
Vol. 7 (2022) |
Agresja językowa w komunikacji dydaktycznej (wybrane problemy) |
Résumé
|
Danuta Krzyżyk |
|
Vol. 5 (2020) |
Aesthetotherapeutic Ways of the Formation of the Worldview Culture in Future Primary School Teachers |
Résumé
PDF (English)
|
Yuliia Kulimova |
|
Vol. 1 (2016) |
Krakowska szkoła językoznawczej logopedii – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość |
Résumé
|
Mirosław Michalik |
|
1 - 11 de 11 éléments |
|