The Influence of New Media on the Customer’s Behavior on the Market
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Demski T., Lojalność, satysfakcja ich znaczenie i pomiar. StatSoft Polska, 2003, http://www.sixsigma.pl/czytelnia/marketing/znacz.pdf
Górniak J., Wprowadzenie do analizy danych w marketingu – część II. Analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych. Materiały Kursowe. SPSS Polska, Kraków, 2002.
Młynarski G., Kontrowersja w reklamie a nowe media, 2010, http://www.grzegorzmlynarski.pl/kontrowersja-w-reklamie-a-nowe-media/
Nunnally J.C, Bernstein I.H., Berge J.M.F., Psychometric theory. McGraw-Hill, New York, 1967.
Kucharski K., Nowe media na nowe czasy, http://biznestrend.pl/artykuly/226/Nowe-media-na-nowe-czasy, 2011.
Witkowska M., Cholawo-Sosnowska K., Społeczeństwo informacyjne. Istota, rozwój, wyzwania, WSiP, Warszawa, 2006.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2015.49.3.29
Date of publication: 2015-08-12 10:29:38
Date of submission: 2015-08-11 10:35:54
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2015
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.