Cultural and Entertainment Activity of Young Generation on the Example of the City of Koszalin
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Boguszewska-Kreft M., Zarządzanie doświadczeniem klienta w usługach, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2009.
Dziewanowska K., Nowe oblicze marketingu- koncepcja marketingu doświadczeń, Wyd. Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, MiR 1. 2013.
Filster M., Experience: Case studium from France, European Retail Digest, January 2001, no. 30.
http//www.ericarts.org, Sharing Diversity, National Approaches to Intercultural Dialogue in Europe, Study for the European Commission, March 2008 .
Melosik Z., Kultura popularna i tożsamość młodzieży. W niewoli władzy i wolności, Wyd. Impuls, Kraków 2013.
Współczesne problemy zarządzania organizacjami (ed.) T. Malkus, E. Piwoni-Krzeszowska, Wyd. Mfilep.pl, Kraków 2014.
www.weforum.org/agenda/2016/01/what-do-yong-people-value
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2017.51.2.195
Date of publication: 2017-08-16 10:52:25
Date of submission: 2017-03-01 12:16:52
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2017 Alina Lidia Oczachowska
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.