|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Wartości w edukacji muzycznej (na przykładzie Galicji Wschodniej w pierwszej połowie XX wieku) |
Streszczenie w języku polskim
|
Iryna Bermes |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Idea edukacji emancypacyjnej w propozycjach studentek pedagogiki wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Dudel |
|
Vol 36, No 3 (2017) |
Edukacja międzykulturowa dla przyszłości - na przykładzie zajęć akademickich, „Intercultural dialogue” i programu Erasmus |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mariusz Samoraj |
|
Vol 36, No 2 (2017) |
Tendencje w edukacji dzieci niepełnosprawnych – szanse i zagrożenia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Zofia Palak |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Nauczycielskie transgresje w edukacji elementarnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wiga Bednarkowa, Marta Miłoń |
|
Vol 42, No 1 (2023) |
Wartości demokratyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Analiza podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Natalia Stek-Łopatka |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w trakcie edukacji zdalnej w świetle badań sondażowych rodziców |
Streszczenie w języku polskim
|
Maria Trzcińska-Król, Justyna Wiśniewska |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
(Nie)wykorzystane szanse i korzyści człowieka uczącego się w czasie pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Roguska |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Kształcenie zawodowe w pandemii Covid-19: problemy i rekomendacje |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Beata Jakimiuk |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
W stronę psychologii i edukacji prośrodowiskowej: osobowościowe i socjodemograficzne korelaty tożsamości środowiskowej i dobrowolnej prostoty |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Dawid Le Hai, Paweł Larionow |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Ludzka biografia "Kroniką kryzysów". Jednostka w sytuacji przesilenia a edukacja |
Streszczenie w języku polskim
|
Renata Tomaszewska |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Akademickie relacje interpersonalne w trakcie pandemicznej edukacji zdalnej w opiniach nauczycieli akademickich |
Streszczenie w języku polskim
|
Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Miłosz Wawrzyniec Romaniuk |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Stres, dobrostan i zdrowie psychiczne polskich nauczycieli podczas kryzysowej edukacji zdalnej – przegląd danych wmpirycznych |
Streszczenie w języku polskim
|
Jacek Pyżalski, Wiesław Poleszak |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Ważna rola stowarzyszeń kobiecych w rozwoju edukacji dla kobiet w Czechach |
Streszczenie w języku polskim
|
Lucie Zormanova |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Covid, edukacja domowa i nierówności |
Streszczenie w języku polskim
|
Andre Adam Kurowski |
|
Vol 41, No 1 (2022) |
Rozwijanie kompetencji transferowalnych uczniów – teoria samostanowienia i wyzwania edukacji przyszłości |
Streszczenie w języku polskim
|
Tomasz Knopik, Urszula Oszwa |
|
Vol 41, No 1 (2022) |
Doświadczenia edukacyjne głuchoniewidomych uczniów w codzienności szkolnej: komunikat z badań |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Tomasz Kasprzak |
|
Vol 41, No 1 (2022) |
Arkusz do obserwacji rozwoju zdolności do samoregulacji u dzieci 2-3 letnich (AOS) |
Streszczenie w języku polskim
|
Alicja Barbara Potorska |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Oddalenie od przeszłości – tęsknota za „rdzenną krainą”: namysł nad subiektywnymi doświadczeniami przełomu 1989 wśród wschodnioniemieckich nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
|
Dobrochna Anna Hildebrandt-Wypych |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Uczenie się dziecka z rówieśnikiem podczas realizacji zadań rozwojowych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Jolanta Andrzejewska, Sabina Guz |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Możliwości uczestnictwa w kulturze dzieci i młodzieży w projektach edukacji kulturowej programu Bardzo Młoda Kultura – między podmiotowością a podporządkowaniem |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Sylwia Słowińska |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Edukacja uczniów z niższym niż przeciętnym rozwojem intelektualnym - specyfika i obszary wsparcia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Justyna Śmietańska |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Dziecko w procesie kształcenia – konotacje stylów przyswajania wiedzy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Rafał Ireneusz Wawer |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Niepełnosprawna codzienność w kontekście koncepcji naznaczania społecznego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Iwona Banach |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Wychowanie przez sztukę w kontekście edukacji plastycznej dziecka w młodszym wieku szkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ernest Zawada |
|
26 - 50 z 120 elementów |
<< < 1 2 3 4 5 > >> |