Explorer l'index des titres


 
Numéro Titre
 
Vol. 8 (2023) Solidarność, wspólnota i etyka w kontekście humanistyki zaangażowanej (współczesne powieści historyczne dla młodego odbiorcy jako przykłady literatury sprawczej) Résumé   PDF (Język Polski)
Dorota Michułka
 
Vol. 9 (2024) Spis treści Détails   PDF (Język Polski)
Anna Adamczyk
 
Vol. 3 (2018) Sprawozdanie z III Kongresu Dydaktyki Polonistycznej „Polonistyka i świat wartości. Edukacja polonistyczna jako wartość”, 22–25 listopada 2017 roku, Lublin Détails   PDF (Język Polski)
Sebastian Biadun
 
Vol. 3 (2018) Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Język jako narzędzie opisywania, opowiadania i objaśniania świata”, 27–29 maja 2018 roku, Białka Détails   PDF (Język Polski)
Izabela Puchala
 
Vol. 5 (2020) Stawanie się człowieka pogranicza Résumé   PDF (Język Polski)
Renata M. Sigva
 
Vol. 6 (2021) Stereotypowe cechy „wzorcowego” Polaka i „wzorcowego” Ukraińca w kręgu wartości współczesnej młodzieży w Polsce Résumé   PDF (Język Polski)
Olga Fyłypec
 
Vol. 3 (2018) Stories Behind Words of Emotions: Ways to Assess the 1076 Kyivan Literary Monument in Contemporary Ukrainian and English Translations Résumé   PDF (English)
Taras Shmiher
 
Vol. 3 (2018) Strona tytułowa i spis treści Détails   PDF (Język Polski)
Redaktor Naukowy
 
Vol. 7 (2022) Szkoła jako przestrzeń budowania relacji wspólnotowych Résumé   PDF (Język Polski)
Barbara Myrdzik
 
Vol. 6 (2021) Szkolna scena edukacji. Martwe archiwum czy ucieleśniana pamięć? Résumé   PDF (Język Polski)
Martyna Dziubałtowska-Woźniak
 
Vol. 2 (2017) Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial focusing on Intensifiers in Collocations Résumé   PDF (English)
Cristelle Cavalla
 
Vol. 2 (2017) The “I–the Other” (“I–the Other Self”) Relation in the Deliberated Communicative Activity Genesis Résumé   PDF (English)
Iryna Omelchenko
 
Vol. 8 (2023) The Humanizing Power of Narrative in Academic EFL Teaching as Response to COVID-19 Post-pandemic Education Challenges Résumé   PDF (English)
Aleksandra Łukaszyk-Spryszak, Anna Sańczyk-Cruz
 
Vol. 4 (2019) The Introduction of Reformation of Liberal Arts Education for Dental Students: A Case Example of Health Sciences University of Hokkaido Résumé   PDF (English)
Keiji Sato
 
Vol. 1 (2016) The Multifaceted Role of Speech-Language Pathologists in the USA Résumé   PDF (English)
Lemmietta McNeilly
 
Vol. 1 (2016) The NetQues Project: Process, Outcomes and Beyond Résumé   PDF (English)
Aileen Patterson
 
Vol. 1 (2016) The Position of Speech and Language Therapy in the Transforming System of (Not Only) Special Needs Education and Intervention Résumé   PDF (English)
Kateřina Vitásková
 
Vol. 3 (2018) The Psychological Mechanisms for Implementation of the Reflective Component of Preschoolers’ Deliberated Communicative Activities Résumé   PDF (English)
Iryna Omelchenko
 
Vol. 1 (2016) The Role of Competency-Based Occupational Standards in Speech Pathology Education and Governance in Australia Résumé   PDF (English)
Lindy McAllister
 
Vol. 6 (2021) Traumatyzować czy tabuizować? Narracje holokaustowe w literaturze dziecięcej Résumé   PDF (Język Polski)
Krzysztof Rybak
 
Vol. 8 (2023) Tryptyk przekorny z ideologicznymi przyśpiewkami Résumé   PDF (Język Polski)
Feliks Tomaszewski
 
Vol. 1 (2016) Uczenie się a mechanizmy neuroplastyczności Résumé   PDF (Język Polski)
Jolanta Panasiuk
 
Vol. 3 (2018) Udział Polek w przedwojennym językoznawstwie – rekonesans badawczy Résumé   PDF (Język Polski)
Katarzyna Skowronek
 
Vol. 4 (2019) Ukryte programy ewaluacji edukacyjnej Résumé   PDF (Język Polski)
Justyna Nowotniak
 
Vol. 7 (2022) Valeurs pragmatiques du discours violent dans des comédies de Molière Résumé   PDF
Amri Kais
 
151 - 175 de 216 éléments << < 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>