Numéro | Titre | |
Vol. 8 (2023) | Solidarność, wspólnota i etyka w kontekście humanistyki zaangażowanej (współczesne powieści historyczne dla młodego odbiorcy jako przykłady literatury sprawczej) | Résumé PDF (Język Polski) |
Dorota Michułka | ||
Vol. 9 (2024) | Spis treści | Détails PDF (Język Polski) |
Anna Adamczyk | ||
Vol. 3 (2018) | Sprawozdanie z III Kongresu Dydaktyki Polonistycznej „Polonistyka i świat wartości. Edukacja polonistyczna jako wartość”, 22–25 listopada 2017 roku, Lublin | Détails PDF (Język Polski) |
Sebastian Biadun | ||
Vol. 3 (2018) | Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Język jako narzędzie opisywania, opowiadania i objaśniania świata”, 27–29 maja 2018 roku, Białka | Détails PDF (Język Polski) |
Izabela Puchala | ||
Vol. 5 (2020) | Stawanie się człowieka pogranicza | Résumé PDF (Język Polski) |
Renata M. Sigva | ||
Vol. 6 (2021) | Stereotypowe cechy „wzorcowego” Polaka i „wzorcowego” Ukraińca w kręgu wartości współczesnej młodzieży w Polsce | Résumé PDF (Język Polski) |
Olga Fyłypec | ||
Vol. 3 (2018) | Stories Behind Words of Emotions: Ways to Assess the 1076 Kyivan Literary Monument in Contemporary Ukrainian and English Translations | Résumé PDF (English) |
Taras Shmiher | ||
Vol. 3 (2018) | Strona tytułowa i spis treści | Détails PDF (Język Polski) |
Redaktor Naukowy | ||
Vol. 7 (2022) | Szkoła jako przestrzeń budowania relacji wspólnotowych | Résumé PDF (Język Polski) |
Barbara Myrdzik | ||
Vol. 6 (2021) | Szkolna scena edukacji. Martwe archiwum czy ucieleśniana pamięć? | Résumé PDF (Język Polski) |
Martyna Dziubałtowska-Woźniak | ||
Vol. 2 (2017) | Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial focusing on Intensifiers in Collocations | Résumé PDF (English) |
Cristelle Cavalla | ||
Vol. 2 (2017) | The “I–the Other” (“I–the Other Self”) Relation in the Deliberated Communicative Activity Genesis | Résumé PDF (English) |
Iryna Omelchenko | ||
Vol. 8 (2023) | The Humanizing Power of Narrative in Academic EFL Teaching as Response to COVID-19 Post-pandemic Education Challenges | Résumé PDF (English) |
Aleksandra Łukaszyk-Spryszak, Anna Sańczyk-Cruz | ||
Vol. 4 (2019) | The Introduction of Reformation of Liberal Arts Education for Dental Students: A Case Example of Health Sciences University of Hokkaido | Résumé PDF (English) |
Keiji Sato | ||
Vol. 1 (2016) | The Multifaceted Role of Speech-Language Pathologists in the USA | Résumé PDF (English) |
Lemmietta McNeilly | ||
Vol. 1 (2016) | The NetQues Project: Process, Outcomes and Beyond | Résumé PDF (English) |
Aileen Patterson | ||
Vol. 1 (2016) | The Position of Speech and Language Therapy in the Transforming System of (Not Only) Special Needs Education and Intervention | Résumé PDF (English) |
Kateřina Vitásková | ||
Vol. 3 (2018) | The Psychological Mechanisms for Implementation of the Reflective Component of Preschoolers’ Deliberated Communicative Activities | Résumé PDF (English) |
Iryna Omelchenko | ||
Vol. 1 (2016) | The Role of Competency-Based Occupational Standards in Speech Pathology Education and Governance in Australia | Résumé PDF (English) |
Lindy McAllister | ||
Vol. 6 (2021) | Traumatyzować czy tabuizować? Narracje holokaustowe w literaturze dziecięcej | Résumé PDF (Język Polski) |
Krzysztof Rybak | ||
Vol. 8 (2023) | Tryptyk przekorny z ideologicznymi przyśpiewkami | Résumé PDF (Język Polski) |
Feliks Tomaszewski | ||
Vol. 1 (2016) | Uczenie się a mechanizmy neuroplastyczności | Résumé PDF (Język Polski) |
Jolanta Panasiuk | ||
Vol. 3 (2018) | Udział Polek w przedwojennym językoznawstwie – rekonesans badawczy | Résumé PDF (Język Polski) |
Katarzyna Skowronek | ||
Vol. 4 (2019) | Ukryte programy ewaluacji edukacyjnej | Résumé PDF (Język Polski) |
Justyna Nowotniak | ||
Vol. 7 (2022) | Valeurs pragmatiques du discours violent dans des comédies de Molière | Résumé PDF |
Amri Kais | ||
151 - 175 de 216 éléments | << < 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |