Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 8 (2023) Motyw samotności we współczesnej literaturze dziecięco-młodzieżowej poświęconej migracjom zarobkowym Streszczenie w języku polskim  PDF
Justyna Zając
 
Vol 8 (2023) O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej Streszczenie w języku polskim  PDF
Maciej Wróblewski
 
Vol 8 (2023) Poeci i znawcy literatury. O edukacyjnych walorach dialogów Czesława Miłosza i Tomasa Venclovy oraz Tadeusza Różewicza i Karla Dedeciusa Streszczenie w języku polskim  PDF
Danuta Łazarska
 
Vol 8 (2023) Co matematyka ma do zaoferowania humaniście? Słów kilka o matematyce i jej nauczaniu Streszczenie w języku polskim  PDF
Tomasz Szarek
 
Vol 2 (2017) Problem przekazu emocji w przekładach literatury dla dzieci Streszczenie w języku polskim
Edyta Manasterska-Wiącek
 
Vol 3 (2018) Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej Streszczenie w języku polskim  PDF
Iwona Morawska
 
Vol 5 (2020) Nurt antropocentryczno-kulturowy w dydaktyce literatury a współczesne antropologie Streszczenie w języku polskim  PDF
Ewa Ogłoza
 
Vol 5 (2020) Cyprian Kamil Norwid z perspektywy współczesnej szkolnej recepcji i w odbiorze lokalnego środowiska Streszczenie w języku polskim  PDF
Wioletta Żórawska
 
Vol 5 (2020) Badanie różnic międzykulturowych między Wschodem a Zachodem poprzez wymiary kulturowe i literaturę Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Ivana Pondelíková (Styková)
 
Vol 6 (2021) Traumatyzować czy tabuizować? Narracje holokaustowe w literaturze dziecięcej Streszczenie w języku polskim  PDF
Krzysztof Rybak
 
Vol 6 (2021) Klasyka literatury dziecięcej. Definicje – ideologie – koncepcje teoretyczne Streszczenie w języku polskim  PDF
Maciej Skowera
 
Vol 6 (2021) Literatura jako nauka pomocnicza w nauczaniu geografii Streszczenie w języku polskim  PDF
Ireneusz Gielata
 
Vol 2 (2017) Emocje negatywne w przekładzie na podstawie Świerszcza za kominem Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeń Streszczenie w języku polskim  PDF
Anna Dybiec
 
Vol 6 (2021) Multiplikowanie adresata utworów intencjonalnie skierowanych do młodego odbiorcy – szansa czy zagrożenie? W kontekście książki Hanny Dymel-Trzebiatowskiej „Filozoficzne i translatoryczne wędrówki po Dolinie Muminków” (2019) Streszczenie w języku polskim  PDF
Dorota Michułka
 
Vol 6 (2021) Konstrukty wolności w literaturze dziecięcej na przykładzie twórczości Tiny Oziewicz Streszczenie w języku polskim  PDF
Magdalena Kuczaba-Flisak
 
Vol 6 (2021) Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej Streszczenie w języku polskim  PDF
Elżbieta Mazur
 
Vol 7 (2022) Wyrażanie emocji przez antropomorfizowane zwierzęta i przez ludzi w literaturze dziecięcej. Studium porównawcze kilku albumów Streszczenie w języku polskim
Anne-Marie Dionne
 
Vol 7 (2022) Wobec „Pana Tadeusza”. Z uczniowskiej recepcji Streszczenie w języku polskim  PDF
Sandra Kaszubowska
 
Vol 6 (2021) Możliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Streszczenie w języku polskim  PDF
Dorota Karkut
 
1 - 19 z 19 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.